بیانیه پیرامون دستاورهای اخیر ارتش لبنان

علامه سید علی فضل الله اظهار داشتند که دستاوردهای اخیر ارتش لبنان در زمینه تعقیب مجموعه‌های تروریستی مسؤول انفجارهای اخیر موفقیت تازه‌ای است

بیانیه علامه سید علی فضل الله پیرامون دستاورهای اخیر ارتش لبنان


 


در پی موفقیت‌های اخیر ارتش لبنان در زمینه تعقیب و دستگیری مجموعه‌های تروریستی مسؤول انفجارهای اخیر، علامه سید علی فضل الله اظهار داشتند که دستاوردهای اخیر ارتش لبنان در زمینه تعقیب مجموعه‌های تروریستی مسؤول انفجارهای اخیر موفقیت تازه‌ای است. او اظهار داشت که باید با زمینه سازی برای ایجاد دولتی فراگیر، از این موفقیت کمال استفاده برده شود. ایشان تأکید داشتند که ضرورت دارد همه دور ارتش را بگیرند تا کشور بتواند از شرایط دشوار عبور نماید.


علامه سید علی فضل الله با صدور بیانیه‌ای از موفقیت ارتش لبنان در دستگیری کسانی که در انفجارهای اخیر دست داشته‌اند، تقدیر نمود. در بیانیه ایشان آمده است:


ما موفقیت‌های ارتش لبنان را در تعقیب و دستگیری مجموعه‌های تروریستی مسؤول انفجارهای اخیر در بیشتر مناطق لبنان، موفقیت مهمی می‌دانیم که توانست لبنان را از مصایب دیگری حفظ کند.


در عین حال ما معتقدیم که این موفقیت برای جلوگیری از تداوم روش خونین و هدف قرار دادن بیگناهان توسط این گروه‌ها، به بهانه وجود برخی فشارهای سیاسی، کفایت نمی‌کند. ما از همه نیروهای لبنانی می‌خواهیم که دور ارتش را بگیرند، از ارتش حمایت نمایند و هماهنگی و همکاری حداکثری با ارتش داشته باشند. برای شهروندان لبنانی نیز تأکید می‌کنیم که در کنار ارتش، چشم بیدار مناطق خود باشند تا بتوانیم از این مرحله سخت و دشوار عبور کنیم. از جریان‌های سیاسی مسؤول نیز می‌خواهیم که برای ایجاد دولت فراگیر تازه تلاش کنند. دولتی که هم زمینه لازم برای وفاق واقعی ملی را فراهم کند که انتظار آن طولانی شده است و هم از دستاوردهای ارتش کمال استفاده را ببرد و آن را در چارچوب سیاسی مناسب و روند عمومی ملی قرار دهد.


دفتر رسانه‌ای علامه سید علی فضل الله


بیروت؛ ۱۲ ربیع الثانی ۱۴۳۵هـ برابر با۱۲/۲/۲۰۱۴م