فقط با وحدت می‌توان تؤطئه‌های دشمن را خنثی کرد

در دیدار هیأت حمایت از مقاومت اسلامی، علامه سید علی فضل الله تأکید داشتند که دشمن صهیونیستی به خاطر نگرانی‌هایی که از حرکت‌های مردمی در منطقه برایش ایجاد شده است، ممکن است به تؤطئه‌های تازه‌ای دست بزند.

فقط با وحدت می‌توان تؤطئه‌های دشمن را خنثی کرد



در دیدار هیأت حمایت از مقاومت اسلامی، علامه سید علی فضل الله تأکید داشت که وحدت داخلی، تنها راه خنثی کردن تؤطئه‌های دشمن است. ایشان اشاره داشتند که دشمن صهیونیستی به خاطر نگرانی‌هایی که از حرکت‌های مردمی در منطقه برایش ایجاد شده است، ممکن است به تؤطئه‌های تازه‌ای دست بزند.

علامه سید علی فضل الله هیأت حمایت از مقاومت اسلامی را به ریاست حاج حسین الشامی به حضور پذیرفت. در این دیدار چالش‌های فراروی مقاومت اسلامی در دوره کنونی و نحوه مقابله با آن‌ها در عرصه‌های مردمی و رسانه‌ای و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایشان در این دیدار اظهار داشتند: یکی از بزرگ‌ترین خطراتی که در این مرحله مقاومت اسلامی با آن روبرو می‌باشد، فتنه مذهبی است که از جای جای منطقه سر بلند کرده است. با این فتنه می‌خواهند همه چیز را از هم بپاشند و انواع اختلافات را در جامعه اسلامی دامن بزنند. هدف این است که برای ضربه زدن به مقاومت آن را محدود کنند و آن را وارد دسته بندی‌های طائفه‌ای و فرقه‌ای سازند.

ایشان اظهار داشتند که خطر دشمن صهیونیستی در این دوره، بیشتر می‌شود. خصوصاً اینکه دشمن به خاطر حرکت‌های چند بُعدی مردمی، از تحولات منطقه به هراس افتاده است. احساس دشمن این است که این حرکت‌ها، از چارچوب حکومت‌ها خارج شده و وارد مرحله رویارویی مستقیم با دشمن خواهد شد. از این رو سعی دارد که ضرباتی را به اینجا و آنجا وارد سازد. لذا گاهی به غزه حمله می‌کند و گاهی دیگر سوریه را مورد حمله قرار می‌دهد. دشمن با این حملات می‌خواهد از توانمندی‌های مقاومت مطلع شود و راه آن را قطع نماید و پیام‌های منطقه‌ای و بین المللی را به دیگران ارسال دارد.

ایشان در این دیدار تأکید داشتند که برای خنثی کردن تؤطئه‌های دشمن، راهی جز وحدت داخلی و خصوصاً وحدت اسلامی وجود ندارد. شاخصه اساسی وحدت اسلامی، حمایت از مقاومت اسلامی است. ایشان هشدار دادند که دشمن با توجه به نگرانی‌هایی که دارد ممکن است به تؤطئه‌های تازه‌ای دست بزند. برای در امان ماندن از این خطرات راهی جز وحدت لبنانی‌ها و حفاظت از نهادهای مسؤول صلح و ثبات داخلی وجود ندارد. در رأس این نهاد‌ها، ارتش لبنان قرار دارد که برای حفاظت از نقش داخلی آن و مقابله با دشمن، لازم است با تمام ابزارهای لازم از آن حمایت شود.

دفتر رسانه‌ای علامه سید فضل الله

بیروت؛ ۲۳ ربیع الاول ۱۴۳۴هـ برابر با 4/2/2013م