فعالیت‌های بعثه معظم له در حج 1432 / بخش اول

بعثه مؤسسه علامه مرجع سید محمد حسین فضل الله(ره) فعالیت‌های خود را در مدینه ادامه داد. مقر بعثه که در هتل «شذا المدینة» قرار داشت، مورد بازدید هیأت‌هایی از حجاج لبنان، عراق و کشورهای خلیج فارس قرار گرفت

فعالیت‌های بعثه معظم له در حج 1432 / بخش اول



بعثه مؤسسه علامه مرجع سید محمد حسین فضل الله(ره) فعالیت‌های خود را در مدینه ادامه داد. مقر بعثه که در هتل «شذا المدینة» قرار داشت، مورد بازدید هیأت‌هایی از حجاج لبنان، عراق و کشورهای خلیج فارس قرار گرفت که علامه سید علی فضل الله و علامه سید محمد علی فضل الله از آنان استقبال کردند.

همچنین هیأتی از علمای مدینه از مقر بعثه بازدید کرد و نقش وحدت آفرین مؤسسه علامه مرجع سید فضل الله(ره) از طریق تعهد به روش و اندیشه مرجع راحل(ره) را مورد تقدیر قرار داد. زیرا معظم له پیشگام وحدت اسلامی بود و زندگی شریف او حرکت مداوم در این خط قرار داشت. نیز هیأتی به نمایندگی از بعثه علامه مرجع سید محمد حسین فضل الله(ره) از بعثه حج عراق در مدینه دیدار کرد و در مجلس فاتحه‌ای که برای گرامی داشت مرحوم علامه شیخ محمد الصیرمی از علمای عامل عراق تشکیل شده بود، شرکت نمود. در این مجلس تعداد زیادی از حجاج عراق و سایر کشورهای اسلامی نیز حضور داشتند.

امروز بعثه حج مؤسسه علامه مرجع سید محمد حسین فضل الله(ره) مدینه را به سمت مکه ترک کرد. مقر جدید بعثه در منطقه العزیزیة جنوبی، خیابان ملک خالد، مقابل کتابخانه عبد الوهاب میرزا جنب الهدایة پلازا قرار دارد.

مؤسسه علامه مرجع آیت الله العظمی سید محمد حسین فضل الله(ره)

بیروت؛ ۲ ذی الحجة ۱۴۳۲ هـ برابر با 29/10/2011م