مراسم بزرگداشت معظم له در كاراكاس

مراسم گراميداشت علامه مرجع"سيدمحمّدحسين فضل‌الله "(ره) دانشمند و روحاني برجسته شيعه لبناني به مدت سه شب در مركز اسلامي امام الهادي(ع) كاراكاس در پايتخت ونزوئلا برگزار شد.

شخصيت‌هاي مذهبي، لبناني‌هاي مقيم شهر كاراكاس، ايرانيان مقيم و كاركنان كليه نهادهاي جمهوري اسلامي ايران كه از شهرهاي ديگر ونزوئلا به پايتخت آمده بودند، در اين مجلس بزرگداشت شركت داشتند.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام "احمد اسماعيل "، از روحانيون لبناني مقيم ونزوئلا، با استناد به آيات قرآن كريم مطالبي در خصوص "زندگي در دار فاني " و "زندگي ابدي در جهان باقي " بازگو كرده و فرازهايي از زندگي پر بركت مرحوم علامه مرجع "سيدمحمّدحسين فضل‌الله " را بر شمرد.

همچنين "عبدالرضا مصري "، سفير جمهوري اسلامي ايران در ونزوئلا، در سخناني رحلت علامه فضل‌الله را به شيعيان جهان و ونزوئلا تسليت گفته و علو درجات آن روحاني مجاهد را از درگاه ايزد منان خواستار گرديد.

سفير ايران با اشاره به شخصيت والاي اين دانشمند و روحاني برجسته شيعه لبناني و زندگي سرشار از مبارزه وي، تصريح كرد: حضور و وجود مرحوم علامه فضل‌الله به مانند چشمه‌اي جوشان براي مومنان و تشنگان حق و حقيقت بود.