فعاليت‌های بعثه معظم له در مكه مكرمه

پس از انتقال بعثه علامه مرجع آيت الله العظمی سيد محمد حسين فضل الله از مدينه منوره به مكه معظمه، فعاليت‌های آن از سر گرفته شد و هيأت­هايی از حجاج سراسر دنيا را مورد استقبال قرار داد و تعدادی از بعثه‌های رسمی و كاروان­های آمريكا و استراليا و اروپا و كشورهای خليج فارس را مورد بازديد قرار داد.

در اين راستا، هيأتی مركب از حضرت علامه سيد عبدالله غريفي، حضرت علامه سيد حسن نوري، آقای سيد علی فضل الله و جناب آقای شيخ ياسر عودة و شيخ محمد مكاوی از مقر بعثه حج عراق بازديد به عمل آورده و با رئيس آن شيخ خالد العطية ديدار نمود. در اين ديدار آخرين تحولات عراق، آينده عراق بعد از انجام موفقيت آميز تهيه قانون اساسی و انتخابات اخير پارلمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شيخ العطية از هيأت به خاطر ديدار از بعثه حج عراق تشكر نمود و از ارتباط عميق حضرت علامه مرجع با عراق در همه ادوار تقدير و تشكر نمود و از توجه روزانه علامه مرجع به امور عراق سپاسگزاری كرد.

همين‌طور بعثه علامه مرجع از تعدادی از كاروان‌های كشورهای خليج فارس از جمله كاروان المصطفي(ص) و برادری از بحرين و كاروان الصادق از امارات ديدار به عمل آورد و مورد استقبال رؤسا و روحانيون كاروان­ها قرار گرفت. هيأت، سلام­ها و درودهای خالصانه علامه مرجع – دام ظله – را تقديم حجاج گرامی نمود. در خلال ديدار هيأت بعضی از آثار علامه مرجع را تقديم حجاج نمود.