دیدار با اتحادیه بین المللی علمای مقاومت

علامه سید علی فضل الله نیز در سخنانی از هر گونه اقدام برای بهبود اوضاع کشورهای عربی و اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی استقبال کرد و اظهار داشت: کسانی که برای وحدت تلاش می‌کنند، در خط اول جبهه اسلام قرار دارند.

دیدار علامه سید علی فضل اللهبا اتحادیه بین المللی علمای مقاومت

 

در چارچوب دیدار با رهبران سیاسی و دینی، علامه سید علی فضل الله با هیئتی از اتحادیه بین المللی علمای مقاومت شامل شیخ ماهر حمود، شیخ حسین غبریس، شیخ عبدالغنی مستو و دکتر مصطفی اللداوی دیدار کرد.

 

در ابتدای این دیدار شیخ ماهر حمود گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اخیر اتحادیه جهانی علمای مقاومت و تلاش مداوم آن برای ایجاد اتحاد وحدت لبنانی، عربی و اسلامی به منظور حفظ خط مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و راه‌های تقویت و حمایت از وحدت ارائه داد.

او با اشاره به توطئه‌های استکباری که آرمان فلسطین را هدف قرار داده‌اند، اظهار داشت که جهان اسلام و دنیای عرب باید در برابر این توطئه‌ها و خصوصاً تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ایستادگی نمایند.

علامه سید علی فضل الله نیز در سخنانی از هر گونه اقدام برای بهبود اوضاع کشورهای عربی و اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی استقبال کرد و اظهار داشت: کسانی که برای وحدت تلاش می‌کنند، در خط اول جبهه اسلام قرار دارند. ایشان تأکید داشت که تمام بهانه‌های سیاسی و مذهبی که ممکن است از سوی بدخواهان امت اسلامی خصوصاً در عرصه‌های سیاسی و دینی مورد بهره‌برداری قرار گیرند، باید مرتفع شوند.

ایشان تأکید کردند که باید آگاهی و بصیرت در میان امت اسلامی گسترش یابد تا به جای درگیری با خودی‌ها، جهت‌گیری همچنان در راستای درست خود باشد. چون کسی از درگیری‌های داخلی سود نمی‌برد. همین طور ضرورت دارد که در سطوح راهبردی تلاش‌های پیگیر صورت گیرد. نتیجه این تلاش‌ها حمایت از قضایای اساسی و در رأس آن‌ها آرمان فلسطین قرار دارد. ایشان تأکید کردند که باید از وحدت اسلامی به عنوان راه‌کار اساسی برای حمایت، حفظ و تضمین کننده تداوم مقاومت صیانت شود.

ایشان خاطر نشان کرد که باید با طرح دشمن برای پایان دادن به آرمان فلسطین مقابله نمود. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ابتدای توطئه است. علامه سید علی فضل الله از نقش اتحادیه بین المللی علمای مقاومت برای متحد کردن صفوف علما برای مقابله با طرح‌های صهیونیستی و استکباری در این برهه حساس تقدیر نمود.

دفتر رسانه‌ای علامه سید علی فضل الله

بیروت؛ 13 جمادي الأول 1439 هـ برابر با 31/1/٢٠١٨ م